Zo ziet je dag eruit
Verken je professionele mogelijkheden als jobstudent. Rondde je het eerste jaar verpleegkundige succesvol af en beschik je over een visum zorgkundige? Kom ons team versterken tijdens het academiejaar, vakanties of weekends.
We reiken onze studenten graag optimale leerkansen aan. Welkom om ervaring op te doen in een fijne werkomgeving. Wie weet vind je hier jouw latere droomjob?!
- Je staat mee in voor kwaliteitsvolle, patiëntgerichte zorg.
- Bij vragen of twijfels ga je in overleg met je collega’s.
- Je werkt samen met een ervaren verpleegkundige.
- Het niveau van de logistieke, zorgkundige en/of verpleegkundige taken wordt afgestemd op jouw studiejaar.
Wie ben jij?
- Je bent student en wil je professionele mogelijkheden in de zorgsector alvast verkennen.
- Je rondde het eerste jaar verpleegkunde succesvol af en bezit een visum zorgkundige.
- Patiëntgericht, empathisch en integer? Dat ben jij!
- Je communiceert respectvol en vlot met patiënten en collega’s.
Ons aanbod voor jou
- Je werkt via een studentencontract. Sinds 1 januari 2023 mag je tot 600 uur per jaar werken tegen verlaagde sociale bijdragen.
- Je komt terecht in een stimulerende werkomgeving met boeiende en gevarieerde uitdagingen. Persoonlijke contacten en professionaliteit staan voorop.
- Er is ruimte voor initiatief en eigen inbreng.
Bijkomende informatie
Liep je al stage in het ziekenhuis? Vermeld in je motivatiebrief op welke dienst je dat deed.
We ZORGen samen
Bij AZ Sint-Elisabeth luisteren, praten en handelen we met een warm hart. We ademen onze passie voor zorg. Jij ook? Welkom voor een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.
ZORG is een intense samenwerking tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en az Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!
Contactpersoon HR
Severine Van Der Schueren
Human resources